+371 277 39 204 Info@OrangeWeekends.lv
 lv_LV ru_RU

Ielogoties

Reģistrēties

Izveidojot Ceļotāja kontu Jūs varēsiet apskatīt savus Ceļojumus, sekot līdzi Rezervācijas statusam, padalīties ar ceļojumā iegūtiem Iespaidiem un daudz ko citu.
Lietotājvārds*
Parole*
Apstiprināt Paroli*
Vārds*
Uzvārds*
Email*
Tel. numurs*
Valsts*
*Izveidojot Ceļotāja kontu Jūs piekrtītat Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai. Kā arī piekrītu saņemt mūsu Jaunumus un Īpašos piedāvājumus.

Vai esat mūsu pastāvīgais klients?

Ielogoties
+371 277 39 204 Info@OrangeWeekends.lv
 lv_LV ru_RU

Ielogoties

Reģistrēties

Izveidojot Ceļotāja kontu Jūs varēsiet apskatīt savus Ceļojumus, sekot līdzi Rezervācijas statusam, padalīties ar ceļojumā iegūtiem Iespaidiem un daudz ko citu.
Lietotājvārds*
Parole*
Apstiprināt Paroli*
Vārds*
Uzvārds*
Email*
Tel. numurs*
Valsts*
*Izveidojot Ceļotāja kontu Jūs piekrtītat Lietošanas noteikumiem un Privātuma politikai. Kā arī piekrītu saņemt mūsu Jaunumus un Īpašos piedāvājumus.

Vai esat mūsu pastāvīgais klients?

Ielogoties

Bonusu programma Klientiem – Orange Weekends Draugiem

Ceļo un baudi savas Klientu privilēģijas!

Orange Weekends Klientu Lojalitātes programma

Orange Weekends pastāvīgajiem Klientiem ir vairākas privilēģijas, īpašas Akcijas un Konkursi. Dodoties Orange Weekends ceļojumā Jūs piedalaties Klientu Lojalitātes programmā, kas automātiski sniedz papildus Atlaidi nākamajam braucienam, iespēju uzkrāt Atlaides no 50% līdz 100% un Ceļot – PAR BRĪVU!

Klientu Lojalitātes programma

Pastāvīgiem Pircējiem un Ceļotājiem

Pastāvīgo Klientu privilēģijas

Pastāvīgo Klientu privilēģijas visiem Pircējiem un Ceļotājiem!

Papildus Atlaides

Bonusa kods

Īpašie pēdējā brīža piedāvājumi

Konkursi

Oranžā Bonusu karte

Oranžā Bonusu karte saņem katrs Ceļotājs braucienu laikā!

Papildus 7 EUR Atlaižu kupons (vienam nākamajam ceļojumam).

Krājot uzlīmes saņemt papildus Atlaides no 50% līdz 100%!

Sakrājot 5 uzlīmes –  50% Atlaide

Sakrājot 10 uzlīmes, Ceļo – Par brīvu!

Noteikumi:

Atlaižu Kuponu vērtība savā starpā nesummējas. Vienai ceļojuma rezervācijai var piemērot tikai vienu atlaižu kuponu. Atlaižu Kupons netiek piemērots veicot ceļojuma rezervāciju ar pēdējā brīža īpašo cenu pastāvīgiem klientiem un Dzimšanas dienas akciju!

Klientu privilēģijas:

  • Sēdvietu izvēle autobusā
  • Bezmaksas ceļotāju datu maiņa
  • Bezmaksas Dāvanu karšu pagarināšana
  • Rezervācija pa telefonu
  • Drošs maksājums

IZDEVĪGI PIEDĀVĀJUMI

Ceļot kopā ar draugiem ir izdevīgāk! Ģimenes komplekti un bērnu biļetes. Atlaides pensionāriem un studentiem. Dzimšanas dienas akcija – Gaviļnieks Ceļo – PAR BRĪVU!

Uzzini vairāk

ĒRTA UN DROŠA REZERVĀCIJA ONLINE

Tagad vēl ērtāka rezervācijas forma. Rezervē tagad un maksā vēlāk!

100% NAUDAS ATGRIEŠANAS GARANTIJA

Ja gadījumā esat spiesti atteikties no ceļojuma mēs atgriezīsim Jums iemaksāto naudu pilnā apmērā.

Uzzini vairāk

Orange Weekends pastāvīgo Klientu Lojalitātes programmas privilēģijas

  • Īpašie karstie piedāvājumi, tikai pastāvīgiem Klientiem
  • 7 EUR Atlaižu Kupons (katram ceļotājam uzreiz pēc došanās pirmajā ceļojumā)
  • Bonuss par katru braucienu (sakrāj uzlīmes un saņem papildus Atlaidi)
  • Sakrājot 5 uzlīmes -50% Atlaide
  • Sakrājot 10 uzlīmes, Ceļo - Par Brīvu!
  • Krāj uzlīmes kopā ar draugiem un ģimeni!
  • Uzlīmes krāj kamēr nesakrāj! (nav noteikta laika ierobežojuma)

BUJ

Biežāk uzdotie Jautājumi par Klientu Lojalitātes programmu

Kā saņemt Klientu Lojalitātes karti?

Lai saņemtu Klientu Lojalitātes karti, Jums ir jādodas Orange Weekends vienas dienas grupas ceļojumā.

Ja es nopirku ceļojumu, bet nedodos tajā vai man pienākas Klientu Lojalitātes karte?

Nē. Klientu Lojalitātes karte ir paredzēta tikai Ceļotājiem, jeb personām, kas devās ceļojumā. Attiecīgi personas kurām jūs nopirkāt ceļojumu, saņems Klientu Lojalitātes karti. Savukārt, Jūs kā Pircējs varēsiet izmantot pastāvīgo Klientu privilēģijas – Atlaides, Īpašos piedāvājumus, Atlaižu kodus, piedalīties Konkursos, u.c.

Ja man uzdāvināja Dāvanu karti Orange Weekends ceļojumam vai es saņemšu Klientu Lojalitātes karti?

Jā, protams! Brauciena laikā Jūs saņemsiet Klientu Lojalitātes karti, kā arī turpmāk saņemsiet īpašos piedāvājumus pastāvīgiem Klientiem.,

Kas saņem Klientu Lojalitātes kartes 7 EUR Atlaižu Kuponu?

Katrs ceļotājs brauciena laikā saņem Klientu Lojalitātes karti ar īpašo 7 EUR Atlaižu Kuponu, kuru var izmantot jebkuram Jūsu izvēlētajam nākamajam ceļojumam.

Kā izmantot 7 EUR Atlaižu Kuponu?

Lai izmantotu atlaižu kuponu Ceļotājam ir jāievada/jānosauc – Kods/NR. , kas ir norādīts uz Klientu Lojalitātes kartes. Īpašai 7 EUR Atlaižu Kupons summējas ar visām mūsu akcijām, izņemot pēdējā brīža īpašos piedāvājumus pastāvīgiem klientiem un Dzimšanas dienas Akciju, kur Gaviļnieks Ceļo – PAR BRĪVU!

Cik ilgi ir derīgs Klientu Lojalitātes kartes 7 EUR Atlaižu Kupons?

Klientu Lojalitātes kartes 7 EUR Atlaižu Kupons ir derīgs līdz tekošā gada beigām. (piem.: Jūs saņēmāt Klientu Lojalitātes karti 2017. gada 30. aprīlī, tātad Atlaižu Kupons ir derīgs līdz 2017. gada beigām – 31.decembrim.)

Kādus Bonusus saņem Ceļotājs dodoties braucienā?

Par papildus Bonusu, kuru Ceļotājs saņem braucienā, tiek uzskatīta uzlīme! Ceļotājs sakrājot noteiktu uzlīmju skaitu, saņem papildus Atlaides un var Ceļot – PAR BRĪVU!

Kā var saņemt uzlīmes?

Dodoties Orange Weekends ekskursijā, katrs Ceļotājs par braucienu saņem vienu uzlīmi.

Kā izmantot Atlaidi sakrāto ar uzlīmēm?

Lai saņemtu Atlaidi atbilstoši sakrāto uzlīmju skaitam, ceļotājam ir jāpiesakās. Pieteikties var pa tel. 27739204 vai uzrakstot mums e-pastu: info@orangeweekends.lv. Ceļotāja pieteikums tiks pārbaudīts (izsniegto uzlīmju skaits) un piedāvājums (sakrātais atlaižu apjoms) tiks aktivizēts. Ceļotājam tiks izsūtīts unikāls atlaižu kods, lai varētu izmantotu sakrāto atlaidi veicot ceļojuma rezervāciju.

Vai ir jāatdod Klientu Lojalitātes karti ar sakrātām 5 uzlīmēm apmaiņā uz 50% Atlaidi?

Nē. Lai saņemtu 50% Atlaidi Klientu Lojalitātes karti ar uzkrātām 5 uzlīmēm nav jāatdod. Ceļotājs turpina uzkrāt uzlīmes, kamēr sakrāj 10 uzlīmes.

Vai ir jāatdod Klientu Lojalitātes karti ar sakrātām 10 uzlīmēm apmaiņā uz Bezmaksas ceļojumu?

Jā. Ceļotāja pienākums ir uzrādīt un iesniegt Klientu Lojalitātes karti ar sakrātām 10 uzlīmēm brauciena laikā. Gadījumā, ja uzlīmes tika uzkrātas uz vairākām Klientu Lojalitātes kartēm ceļotājam ir jāiesniedz visas Klientu Lojalitātes kartes uz kurām tika uzkrātas uzlīmes ar kopējo skaitu – 10 uzlīmes.

Cik ilgi var krāt uzlīmes?

Uzlīmes uz Klientu Lojalitātes kartes var krāt kamēr nesakrāj! Šim lojalitātes programmas piedāvājumam nav noteikta laika ierobežojuma!

Sakrājot 10 uzlīmes, Cik daudz personas var doties ceļojumā bezmaksas?

Par katrām sakrātām 10 uzlīmēm uz Klientu Lojalitātes kartes viena persona var doties izvēlētā ceļojumā PAR BRĪVU! Piem. Jums ir divas Klientu Lojalitātes kartes katrā ir sakrātas 10 uzlīmes, kopā sakrātas 20 uzlīmes, tātad divas personas var doties izvēlētā ceļojumā PAR BRĪVU.

Kas notiek kad sakrāju 10 uzlīmes un jau izmantoju Bezmaksas ceļojumu?

Jūs saņemat jaunu Klientu Lojalitātes karti ar aktīvu īpašo 7 EUR Atlaižu Kuponu un pajaunam uzsākt krāt uzlīmes.

Vai ir Jautājumi par pastāvīgo Klientu Lojalitātes programmas privilēģijām?

Sazinaties ar mums un mēs visu sīkāk paskaidrosim!